OctoCloud Takvim modülü ile tüm süreçler kontrol altında...
Siz de yoğun iş temposu içerisinde randevu takibi yapmakta ya da iş planınızı hatırlamakta zorluk çekiyor musunuz? Yalnız değilsiniz.
Gün içerisinde hepimiz iş planımıza sürekli yeni işler ekleyerek güne devam ediyoruz. Araya giren yeni müşteriler, yapılacak işler, yeni siparişler, satış randevuları derken aynı saat ve güne birden fazla randevu eklemek durumunda kalıyoruz. Bu süreçte de işleri aksatmadan yetiştirmek için sürekli çaba harcıyoruz.
Tüm bu işleri daha kolay hale getirmek için geliştirdiğimiz takvim özelliği ile randevularınızı ve iş planınızı oluşturarak kolayca takip edebilirsiniz.
Böylece ihtiyaç duyduğunuz an iş planınızı görüntüleyerek iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
OctoCloud takvim uygulaması ile artık hiç bir işi kaçırmayacak ve son dakikaya toplantı sığdırmaya çalışmayacaksınız.
OctoCloud her an sizinle...