OctoCloud'un Bu Özelliğini Çok Seveceksiniz.
İş performansını aklınıza gelen her şeyi deneyerek arttıramazsınız. Ekip yönetimi sürekli raporlama ve düzenli iş akışı gerektirir.
İşlerinizi reel anlamda büyütmenizin en önemli adımı yapılan tüm işlemleri kaydederek maliyetleri ve karlılığı hesaplamaktan geçiyor.
OctoCloud yepyeni Görev Yönetimi özelliğiyle en büyük yardımcınız olacak.
Üstelik Kullanıcı kısıtlaması ve ücretlendirmesi olmadan sınırsız kullanıcı ile görev yönetiminin en hızlı hali.
Müşterilerinizi ve faturalarınızı görevlerle ilişkilendirebilme
Çalışanlarınıza görev atayabilme
Ekip üyelerini fotoğrafları ile görüntüleyebilme
Görev bazında yorum yapma ve görüntüleme
Görev bazında dosya ekleme
Görev değişim günlüğü
Tekrarlı görev oluşturabilme
Görevleri filtreleyebilme
Sürükle bırak kanban özelliği ile işlerin durumunu kolayca değiştirerek gruplayın. Özelleştirilebilir Kanban görünümü sayesinde görevleri takip etmek kolaydır.