TR
*Kredi Kartı Gerektirmez

Sizi Arayalım

OctoCloud Kategori Yönetimi Özelliği Nedir

Kategori Yönetimi Özelliği | AKINSOFT OctoCloud Özellikleri

Kategori Yönetimi

OctoCloud kategori yönetimi ile ürünlerinizin stok ve satış süreçlerini takip edebilirsiniz. Satışlarınızdan meydana gelen talep ve karlılık durumunuza göre promosyon ve fiyatlandırma yapabilirsiniz.

OctoCloud kategorilerini ürün/hizmet, kişi/firma, nakit işlem, satış faturası, proforma fatura ve masraf fatura kategorilerinde sınıflandrımıştır. İlgili kategorilerde seçim yaparak ana kategori eklemeleri yapabilirsiniz.

Ana kategori tanımları yaparken ilgili grup içerisinde hangi alt kategorilerin bulunacağına karar verebilirsiniz. Alt kategori tanımlamalarını bu çerçevede yapabilirsiniz. Alt kategori ve içindeki ürünlerin filtrelemesini yaparak raporlama yapabilirsiniz.

Ayrıca tanımlamış olduğunuz alt kategorinin altına ekstra bir alt kategori daha ekleyebilirsiniz.

Satış bazlı ciro takibi yapabilir anlık durum hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Raporladığınız bilgiler doğrultusunda uygulamaların etklinliğini kontrol edebilir sektördeki karlılığınızı arttırabilirsiniz.